آغاز معاملات توافقی ارز در کانال ۳۱ هزار تومان

معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز (شنبه‌، ۱۶ مهرماه) با بهای ۳۱ هزار و ۵۵۰ تومان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش صدای بورس, از اواخر خردادماه امسال بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز و در تعامل با کانون صرافی‌ها، صرافی‌های معتبر و صادرکنندگان، بازار توافقی عرضه و تقاضا را راه‌اندازی کرد. سپس امکان معاملات توافقی ارز در صرافی‌ها و بازار متشکل ارزی نیز فراهم شد. این بازار طی ماه‌های اخیر سبب تامین تقاضاهای خُرد مردم شده و به معیار قیمت‌گذاری ارز تبدیل شده است.

به گزارش مهر ،امروز در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت ۳۱ هزار و ۵۵۰ تومان و با حجم ۶۰ هزار معامله شد.

کد خبر 460531

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دلار ۳۵ تومانی در راه است

    دلار ۳۵ تومانی در راه است

    بلاتکلیفی بازار ارز ادامه دارد. ندری اقتصاددان که رکود بازار را بیشتر مربوط به مساله برجام می داند تا اعتراضات اخیر، گفت: با توجه به بازده منفی دلارنسبت به تورم احتمال افزایش دوباره قیمت ها وجود دارد.

  • اقتصاد ایران در سال اول دولت سیزدهم

    اقتصاد ایران در سال اول دولت سیزدهم

    بیش از چهارده ماه از زمان روی کار آمدن دولت گذشته است. در این گزارش با بررسی عملکرد دولت در این مدت و با استناد به آمارهای رسمی وضعیت شاخص های اقتصادی کشور بررسی شده است.

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده؛ همچنان گران می شود؟

    پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده؛ همچنان گران می شود؟

    نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هفته گذشته قیمت انواع سکه و طلا افزایشی بود و به دلیل تعادل در دادوستدها حباب سکه ثابت و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.

  • دلار جهانی اوج می‌گیرد

    دلار جهانی اوج می‌گیرد

    پس از آن که داده‌های ایالات متحده نشان داد کارفرمایان بیش از آنچه انتظار می‌رفت در ماه سپتامبر نیروی کار استخدام کرده‌اند، دلار آمریکا در برابر ارزهای اصلی تقویت شد که بیان می‌کند فدرال رزرو احتمالاً در حال حاضر به سیاست انقباض تهاجمی خود پایبند خواهد بود.

  • دلار از یورو پیشی گرفت

    دلار از یورو پیشی گرفت

    یورو با انتشار داده‌های اقتصادی ایالات متحده در برابر دلار کاهش یافت و در ۰.۹۸۴ دلار معامله شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =